اشتراک گذاری اخبار وب برای شما

شرکای تجاری مایکروسافت پرچم ویندوز 8 را برافراشتند اما آینده از آن سرفیس است

شرکای تجاری مایکروسافت پرچم ویندوز 8 را برافراشتند اما آینده از آن سرفیس است

مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین غایبین نمایشگاه CES امسال بود اما شرکای تجاری ردموندی‌ها با تمام قدرت در CES شرکت‌کردند و محصولات مختلف مبتنی بر ویندوز 8 را به نمایش عموم گذاشتند. شاید تعجب کنید که چرا این کمپانی برای رونمایی از ویندوز 8 و محصولات مرتبط با آن، 3 ماه بیشتر صبر نکرد و CES 2013 را از دست داد. اما وقتی نگاهی به غرفه تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل مایکروسافت بیندازید متوجه می‌شوید که تصمیم مایکروسافت اصلا غیرمنطقی نبوده است. زمانی‌که تولیدکنندگان با وجود رکود شدید بازار PC اینچنین قدرتمند به تبلیغ محصولات مبتنی بر ویندوز 8 می‌پردازند چه دلیلی برای صرف میلیون‌ها دلار هزینه برای حضور در CES است؟

زومیت

468 ad

پاسخی بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


اشتراک در خبرنامه

دریافت گلچین تازه ترین خبر های دنیای قنآوری

به جمع ما بپیوندید